Tájékoztató a szülők számára – KRÉTA beiratkozás menete

A veszélyhelyzetre való tekintettel kérjük, hogy gyermeke általános iskolai beíratását lehetőség szerint online módon intézze a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés modul „Beiratkozás az Általános Iskolába” felületén keresztül.

Az online jelentkezés határideje:
2021. április 10. – 2021. április 16. 24:00

Az e-Ügyintézés felületen keresztül – regisztráció után – indítja a gyermek törvényes képviselője a beiratkozási folyamatot, mely során ki lehet tölteni a gyermeknek a beiratkozáshoz szükséges adatait a rendszer által felkínált űrlapon. Emellett az egyes nyilatkozatok (törvényes képviselői nyilatkozat, etika és hit- és erkölcstan közötti választás) a rendszerből letölthetőek, és aláírás után a másolatok feltölthetőek.

A jelentkezés során az online felületre szükséges a gyermek lakcímkártyájának feltöltése is!

Amennyiben nagyobb gyermeke már iskolánk tanulója, akkor a KRÉTA rendszeréhez már rendelkezik belépési azonosítóval:

Videó: https://www.youtube.com/watch?v=ndGfOC-YZj4

  1. Belépve a KRÉTA rendszerbe, válassza ki az e-Ügyintézés lehetőségét!

  1. Válassza ki az Ügyintézés indítása menüt!
  2. Kattintson a Beiratkozás általános iskolába menüpontra!
  3. A megnyíló felületen adja meg a szükséges adatokat!

Amennyiben nincs iskolánk KRÉTA rendszeréhez belépési jogosultsága:

Videó: https://www.youtube.com/watch?v=N4uXSDBvj8M

  1. Nyissa meg a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap weboldalt!
  2. Regisztráljon új ideiglenes felhasználóként!
  3. Belépés után válassza ki az Ügyintézés indítása menüt!
  4. Kattintson a Beiratkozás általános iskolába menüpontra!
  5. A megnyíló felületen adja meg a szükséges adatokat és válassza ki a listából iskolánkat!

e-Ügyintézésbe történő regisztráció és bejelentkezés lépései

1.      A   https://eugyintezes.e-kreta.hu/ címen található eÜgyintézési felület jobb felső sarkában lévő  

gombra kattintva, Új ideiglenes felhasználó az  funkció kiválasztása.

2.  A regisztráció során adja meg  

–        nevét,

–        email-címét,

–        a választott felhasználónevet és

–        a választott jelszót.

A jelszónak minimum 8 karaktert kell tartalmaznia, és legalább egy nagy betűt!

3. A bejelentkezési felületre visszatérve, az intézmény kiválasztása nélkül tud bejelentkezni az eÜgyintézési felületre.

4. A bejelentkezést követően a tud választani az ügyintézési körökből.